Tingimused

Tellimise abi


KUIDAS TELLIDA?


Kauba tellimiseks toimi nii:
1) Soovitavalt registreeri ennast LaTene e-butiigis kasutajaks. 
2) Logi ennast sisse. Kui oled juba kasutaja, siis saad ennast paremal ülemises nurgas kohe sisse logida. Tellimust saad esitada ka külalisena, kuid seda on vaja siis teha enne maksmist, kuna isikuandmed kuvatakse sel juhul tellimise käigus automaatselt.
3) Vali kategooria alt sobiv tootegrupp ning leia endale soovitud toode.
4) Toodete leidmiseks on võimalik kasutada ka e-butiigi otsingusüsteemi, mille leiad ülalt keskelt.
5) Toote tellimiseks vajuta toote juures olevale nupule “Lisa ostukorvi”. Sinu poolt valitud toode lisatakse seepeale ostukorvi. Toote kogust saad valida nii, et kas klikid vastav arv kordi nupule „Lisa korvi“ või muudad seda juba hiljem ostukorvis olles.
6) Ostukorvis olevaid tooteid saad vaadata, vajutades ostukorvi pildiga nupule, mis asub ülal paremal. Seejärel suunatakse Sind oma ostukorvi leheküljele, kus saad muuta ostetavate esemete hulka või neid ostukorvist eemaldada. Ostukorvis olevate toodete arvu saad muuta, kasutades selleks kas + ja – tähiseid või kirjutades üle tellitud toote arvu. Tehtud muudatuste kinnitamiseks klikkige nupule “Uuenda ostukorvi”. Toote eemaldamiseks ostukorvist vajutage vasakul olevale punasele ristile („Eemalda see toode“).
7) Kui oled kõik oma tooted toodete alt ära valinud, mine ostukorvi (e. kliki ostukorvi pildiga nupule paremal ülanurgas). Ostukorvis tootenimekirja all vali Sulle sobiv transport ja käsitlus (Itella pakiteenus või tuled ise järgi Kauba 14a, Kuressaare) ning mine kassasse. Kohaletometamist saad valida ka hiljem kassas olles.
8) Kui Sa pole veel ennast kliendiks registreerinud või külastad meid esimest korda, siis küsitakse nüüd Sinu kontaktandmeid, et teaksime, kuhu pakk teele saata. Kui oled aga ennast juba sisse loginud, kuvatakse Sinu andmed automaatselt.
9) Edasi kliki all paremas nurgas „Esita tellimus“ ning siirdud maksmisele. Tasuda saab kas pangalingi, PayPal-i või ülekandega. Kui makse on kinnitatud, jõuab tellimus meieni ning tooted pannakse teele 3 tööpäeva jooksul.
Kui tellite meilt korraga rohkem kui 50€ eest, saadame tooted Teile Eesti piires ilma postikuluta.
Kui aga siiski toodete tellimine ei õnnestu või tundub liiga keeruline, siis saad oma tellimuse alati saata meile ka e-maili teel: e-butiik@latene.ee

KUIDAS ENNAST REGISTREERIDA JA KASUTAJANA SISSE LOGIDA?

1) Kasutajaks registeerumiseks kliki ülemises ääres lingile „Registreeru“
2) Seejärel palun kirjuta vastavatesse lahtritesse vajalikud andmed ja vajuta nupule „Registreeru“. Sinu isiklik parool saadetakse Sulle e-mailile.
3) Nüüd leiad oma uute meilide juurest ka meili oma parooliga ning siirdu tagasi www.latene.ee lehele.
4) Edasi vajuta „Logi sisse“ ja sisesta vastavatesse lahtritesse enda e-maili aadress ja parooli.   Soovitame Sul enne veel klikkida linnuke „Jäta meelde“ – nii kulgeb sisselogimine edaspidi kiiremini.
5) Kui soovid oma parooli muuta, saad seda teha kui oled ennast esimest korda sisse loginud. Sinu parool võiks olla erinev Su kasutajanimest. Soovitame Sul paroolis kasutada vähemalt 5 tähemärki. Parooli saab ka hiljem vajaduse korral muuta.
6) Kliendi isiku- ja muid andmeid ei avaldata kolmandatele isikutele ja neid kasutakse üksnes Sinu tellimuse täitmiseks.
7) Sinu e-maili aadress peab olema kehtiv. Kasutame Sinu e-maili aadressi info edastamiseks (tellimuste info, kaotatud salasõna jne).
9) Kohe peale konto loomist saad asuda tellima.
10) Kui oled oma parooli unustanud, siis vajuta nupule „unustasid oma parooli?”. Seejärel sisesta oma e-maili aadress, mida kasutasid konto loomisel ning Sinu e-maili aadressile saabub link. Lingile klikates saab sisestada uued paroolid.

KUIDAS TOIMUB TASUMINE?

1) Peale tellimuse kinnitamist kuvatakse ekraanil teade „Sinu tellimus on edastatud” ja koheselt saadetakse Sinu e-maili aadressile tellimuse kinnitus, mille alusel saad tellimuse eest tasuda. Tellimuse kinnitus on lisatud e-mailile manusena.
2) Palume enne tellimuse kinnituse alusel tasumisele kuuluva summa tasumist kontrollida, et tellimuse kinnituses sisalduvad andmed vastavad Sinu tellimuses sisalduvale soovile.
3) Toodete eest saad tasuda internetipanga kaudu või mõnel muul Sulle sobival viisil (nt pangakontoris, makseautomaadiga). Leheküljele kuvatavate linkide  (ka PayPal) abil saad siirduda edasi vastavasse Internetipanka ja koheselt tasuda.
4) Kui Teil pole internetipanga lepingut, siis tasuge lihtsalt “pangaülekandega” ja kandke tellimuse summa koos saatekuluga pangakontoris MUST KAS OÜ arveldusarvele EE492200221059921113 Swedbankis. Selgituse väljale märkige kindlasti tellimuse number.
5) Lisaks on võimalus Eesti piires tasuda ka pakki kättesaamisel pakiautomaadist või kulleriga pangakaardiga. Sellisel juhul tuleb tellimuse kommentaari lisada märkus "Tasun paki kättesaamisel". Või sellest teavitada eraldi e-mailile e-butiik@latene.ee.
Tellitud toodete eest postkontoris sularahas tasumise võimalus puudub.

MILLISED ON SAATEKULUD?

Eesti piires on saatekulud järgmised:
1) Smart (Itella) post pakiautomaadiga 3.00€. Üle 50€ maksvad tellimused toimetame kohale tasuta.
2) SmartKULLER (Itella) post 4.50€.
3) Ise järgi tulles TASUTA

Eesti lähiriikidesse on saatekulud järgmised:
1) Soome Smart (Itella) post pakiautomaadiga 13.00€.
2) Rootsi ja Norra postisaadetisena 13.00€.
3) Teistesse riikidesse vastavalt eelnevale kokkuleppele.

KUIDAS TELLIDA VÄLISMAALE?

1) Soome saab pakki tellida Smart (Itella) posti pakiautomaati. Sisestades registreerimisel (ka külalisena) Soome aadressi avaneb võimalus tasuda saadetise eest fikseeritud maksena (13€). Kahjuks ei saa veel Soome pakiautomaate automaatselt valida. Sellepärast palume tellimuse kommentaaridesse lisada endale sobiliku pakiautomaadi asukoht. Või sellest teavitada eraldi e-mailile e-butiik@latene.ee.
2) Rootsi ja Norra pakkide tellimine toimub tavalise postiteenistuse kauda fikseeritud maksena (13€). Siin tuleb sihtaadress väga täpselt kirja panna, et pakk kindlasti õigesse kohta jõuaks.  
3) Teistesse riikidesse pakkide tellimine/saatmine tuleb eelnevalt kokku leppida. Sellest soovist palume meid teavitada e-mailile e-butiik@latene.ee ja me vastame esimesel võimalusel.
Soovi korral saaate paki liikumist ise jälgida. Sooviatele väljastame vastava koodi ja juhised.

KUI KIIRESTI KAUBAD SINUNI JÕUAVAD?

1) Tellitud kauba paneme teele esimesel võimalusel kahe päeva jooksul peale tellimuse laekumist. Eesti piires jõuab pakk teie poolt valitud pakiautomaati 2-3 päeva pärast.
2) Kui oled valinud kaubale ise järgitulemise, saad tooted kätte kaupluse lahtiolekuaegadel kohe pärast tellimuse kinnitamist.
3) Välisriikides jõuavad pakid kohale vaastavalt väljakujunenud korrale/ajale.

MILLISED ON KAUBA GARANTIITINGIMUSED?

1) Kui Sa ostsid LaTene e-butiigist kauba, mis osutus praagiks, siis vahetame selle välja esimesel võimalusel. Praakkaubast tuleb e-butiik@latene.ee teatada kohe peale paki kättesaamist. Kui kauba partii on selleks ajaks läbi müüdud, siis tagastame raha. Kauba vahetamisel tekkivad saatekulud kannab LaTene e-butiik.
2) LaTene e-butiik garanteerib tellitud ja makstud kauba jõudmise Sinuni. Kui tellimuse täitmisel tekib mingil põhjusel viivitus, siis teatame sellest Sulle e-posti või telefoni teel esimesel võimalusel.

KUI SUL TEKIB KÜSIMUSI

Kõik küsimused saatke palun meile aadressil: e-butiik@latene.ee

  • PayPal
  • SWEDBANK
  • SEB

Uus klient

Loo konto

Konto loomine võimaldab Teil kiiremini tellimusi sooritada, olla kursis oma tellimuse staatusega ja vaadata oma eelmisi tellimusi.

Jätka

Registreeritud kasutaja