55 78 186          E-R 9.00-17.00
Saadame Itella ja Omnivaga.
50€ ostuga Eestis TASUTA TARNE!

Tingimused


1. Üldinfo


1.1. E-pood La Tene, veebiaadressiga www.latene.ee (edaspidi E-butiik) on Must Kass OÜ loodud e-pood, mille vahendusel toimub toodete müük.
1.2. E-butiigi kasutustingimusi (edaspidi Tingimused) kohaldatakse kõikidele õigussuhetele, toodete pakkumistele, tellimustele, müügitehingutele, mis leiavad aset E-butiigi kasutaja ehk kliendi ja e-butiigi www.latene.ee omaniku Must Kass OÜ, registrikood 12677535, vahel.
1.3. Lisaks Tingimustele reguleerivad E-butiigi kasutamise käigus tekkivaid õigussuhteid kehtivad Eesti Vabariigi õigusaktid.
1.4. E-butiik võib igal ajal tingimusi muuta. Muudatused avaldatakse veebilehel www.latene.ee ja need jõustuvad koheselt peale avaldamist. E-butiiki kasutades ja selle vahendusel tellimust esitades nõustub klient tellimuse vormistamisel Tingimustega, kinnitades seda vastava märkega.
1.5. Kõik La Tene butiikides ning e-butiigis müüdavad kristallid on naturaalsed. Looduslikud poolvääriskivid, nendest tehtud ehted ja teised tooted võivad seega olla oma välimuselt pragulised. Kristallide kasvamisel tekivad erinevad praod ja jätkukohad, kuna need on saanud erinevat survet nii maa sees olles kui ka nende töötlemisprotessis. Igasugused ebakorrapärasused ja praod on poolvääriskivide loomulik osa ja need ei ole defektid.

2. Hinnainfo


2.1. E-butiigi hinnad on toodud eurodes ning sisaldavad Eestis kehtivat käibemaksu (20%).
2.2. Hinnad ei sisalda toote saatmiskulusid. Saatmiskulud kuvatakse E-butiigis enne ostusooritamist nii, et kliendil on võimalik nendega tutvuda ja valida endale sobivaim.
2.3. Kui klient tellib toote väljastpoolt Euroopa Liitu, siis võivad tootele kohalduda impordiga seotud kohustused ja tollimaksud, mis tasutakse toote saabumisel sihtriiki. Sellised maksud tasub klient. Maksu- ja tollipoliitika võib erineda riigiti, seetõttu soovitab E-butiik kliendil tutvuda võimalike lisanduvate maksudega enne tellimuse kinnitamist.
2.4. E-butiik võib igal ajal muuta E-butiigis nähtavaid hindu. Kõik muudatused avaldatakse veebilehel www.latene.ee ning jõustuvad alates avaldamise hetkest.
2.5. Kui kliendi tellimus on esitatud enne kui hinnamuudatus on avaldatud, siis kohaldatakse kliendile hinda, mis kehtis ostu sooritamise hetkel.

3. Kuidas tellida


3.1. Tellimuse kinnitus on müügilepingu sõlmimist kinnitav dokument.
3.2. Tellimuse esitamiseks vali E-butiigist sobiv toode ja vajuta nupule “Lisa ostukorvi”.Vajutades nupule “Ostukorv” saab ostukorvis olevaid tooteid vaadata, koguseid muuta ja eemaldada. Samal lehel on võimalik ka sisestada sooduskupongi kood, kinkekaardi kood, hinnata kohaletoimetamise kulusid ning vaadata tellimuse koondsummat.
3.3. Seejärel klõpsa nupule “Vormista tellimus”.
3.4. Tellimust esitades on klient kohustatud sisestama järgnevad andmed: ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefon, aadress.
3.5. “Vormista tellimus” leheküljel tuleb valida kohaletoimetamise- ja makseviis, samuti tuleb alati enne tellimuse kinnitamist ostukorvi sisu, telefoninumber, e-mail, kohaletoimetamise– ja makseviis ning saatmise sihtkoht üle kontrollida. Sellega tagatakse saadetise õigsus ja õigeaegne tarne. Samuti on võimalik tellimusele lisada kommentaar.
3.6. Tellimuse eest on võimalik tasuda kas ülekandega (arve alusel), pangalingi kaudu (SEB, Swedbank), kaardimaksega (VISA/Mastercard), PayPaliga või tasuda kättesaamisel. Pangaülekandega tasumiseks vajalikud rekvisiidid leiate e-mailile saadetud tellimuse kinnitusest.
3.7. Klikkides nupule “Kinnita tellimus” siirdutakse maksma. Enne tellimuse kinnitamist peab klient nõustuma Tingimustega.
3.8. Tellimust ei panda enne makse laekumist teele.
3.9. Kui tellimuse maksumus ületab 50 eurot, siis saadab E-butiik tooted kliendile Eesti piires postikuluta.
3.10. Kui toodete tellimisel tekib probleeme või küsimus, siis pöörduge meie E-butiigi klienditeeninduse poole e-butiik@latene.ee või 5578186.

4.Kliendiks registreerumine ja kasutajana sisse logimine


4.1. Kliendiks registreerumisel looge E-butiigi keskkonda oma konto, mis võimaldab teil vaadata oma soovide nimekirja, tellimuste ajalugu, tagastusi, tehinguid jne. Kliendikonto olemasolu võimaldab E-butiigi klienditeenindusel probleemide korral lihtsamini ja kiiremini abistada ning samuti saab eelmist tellimust võtta järgmise tellimuse aluseks.
4.2. Kliendiks registreerimiseks kliki E-butiigi kodulehel www.latene.ee ülaserval “Minu konto” peal ning vali “Loo konto”. Sisestada tuleb järgnevad andmed: ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber, aadress ning luua salasõna. Samuti on võimalik liituda uudiskirjaga.
4.3. Kliendikonto olemasolu korral on võimalik sisse logida valides E-butiigi kodulehe ülaservas “Minu konto” ning “Sisene”, kus tuleb sisestada e-posti aadress ja parool.
4.4.Isikuandmete töötlemisele kohalduvad privaatsustingimused.

5.Kohaletoimetamine


5.1. E-butiik toimetab tellimuse kliendini tema poolt valitud kohaletoimetamise viisist lähtudes.
5.2. Võimalikud kohaletoimetamise viisid on Itella SmartPOSTi või Omniva pakiautomaat, Itella SmartKULLER ning samuti on võimalik tellimusele järele tulla meie Kuressaare (Kauba 14a) või Tallinna (Tartu mnt50a) butiikidesse.
5.3. Loe lähemalt kohaletoimetamise viisidest, aegadest ja maksumusest SIIT.
5.5. E-butiik saadab tellimusi üle maailma. Loe rohkem SIIT.

6. Taganemisõigus ja toote tagastamine


6.1. Kui klient soovib pärast tellimuse esitamist, mil kliendile ei ole tellimust üle antud, tellimuse tühistada, siis kohustub klient võimalikult kiiresti E-butiigi klienditeenindusele sellest teatama.
6.2. Pärast toodete kättesaamist on kliendil vastavalt Võlaõigusseadusele 14 päeva aega toodetega tutvuda. Juhul kui klient soovib tooteid tagastada, kohustub klient tagastamisõiguse kasutamiseks viivitamatult (kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist) võtma ühendust E-butiigi klienditeenindusega ning tagastatava(d) toote/tooted peavad olema rikkumata ja kasutamata.
6.2.1. Taganemise tähtaeg hakkab kulgema päevast, mil klient on saanud toote füüsiliselt enda valdusesse.
6.3. Tagastamisõigus ei kehti toodetele, mille puudused tulenevad toote väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.
6.4. Toote tagastamiseks tuleb täita toote tagastamise vorm E-butiigi kodulehel SIIN.
6.5 Toote tagastamiseks võib avalduse esitada ka e-posti aadressil e-butiik@latene.ee. Taganemisteates peab olema kliendi ees- ja perekonnanimi, tellimuse number ja kuupäev, maksekorralduse koopia ning tagastuse põhjus.
6.6. Tagastatud kauba eest kantakse raha samale arvelduskontole, mida kasutati kauba eest tasumisel. E-butiik kannab raha kontole 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kätte saamisest.
6.7. Makstud saatekulusid ei tagastata ning saatmisega seotud kulutusi ei kompenseerita. Klient kohustub kandma toote tagastamiskulud, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud kliendi tellimusele.

7.Pretensiooni esitamise õigus ja nõuetele mittevastavate toodete tagastamine


7.1. Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on ostjal õigus pretensioone esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
7.2. Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab ostja kahe kuu jooksul teavitama E-butiigi klienditeenindust e-kirja teel järgneva infoga:
1) kliendi nimi ja kontaktandmed;
2) kaebuse esitamise kuupäev;
3) tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage fotod;
4) Must Kass OÜ-le esitatav nõue;
5) tellimuse number;
6) maksekorralduse koopia.
7.3. Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt kahe kuu jooksul peale defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab klient õiguse nõuda Must Kass OÜ-lt tasutatoote parandamist või kauba vahetamist.
7.4.Must Kass OÜ ei vastuta:
1) kliendi süül või hoolimatusest toote kahjustamise eest;>
2) defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
3) toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
7.5. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on kliendil õigus nõuda varuosi, toote asendamist nõuetele vastava toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode E-butiigi kulul.
7.6. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa koos transpordi maksumusega kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.
7.7. E-butiik jätab endale õiguse lepingu lõpetamiseks juhul kui kliendi poolt tellitud toode telliti hetkel mil e-poes esines tüpograafiline viga toote hinna osas. Kui leping lõpetatakse, siis teavitatakse klienti sellest e-posti teel ja kliendile tagastatakse raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates toote tellimisest.

8.Vastutus ja vääramatu jõud


8.1. Pooled vabanevad lepingust tulenevate ja sellega seotud kohustuste täitmisest osaliselt või täielikult, kui seda takistab vääramatu jõud, kusjuures pooled on kohustatud rakendama kõiki meetmeid, et ära hoida teisele poolele kahju tekitamine ja tagada võimalikult suures ulatuses lepingu täitmine. Vääramatu jõu esinemine peab olema tõendatud selle poole poolt, kes soovib viidata nimetatud asjaoludele kui alusele, et vabaneda seadusest tulenevast ja/või lepingus sätestatud vastutus endale lepinguga võetud kohustuste mittetäitmist või mittevastava täitmise eest. Vääramatuks jõuks ei ole lepingu tähenduses poole majandusliku olukorra muutus, halvad ilmastikuolud, hinnatõus, puhkus, pankrot ega ka pankroti hoiatud või hagi tagamine.
8.2. E-butiigi igasugune vastutus on piiratud toote maksumusega.
8.3. Lingid, mis viivad E-butiigist teistele veebilehekülgedele ei ole E-butiigi kontrolli all ning E-butiik ei vastuta mistahes kahjude eest, mis võivad tekkida seoses vastavate linkide kasutamisega.

9.Kohaldatav õigus


9.1. Tingimustele kohaldatakse Eesti õigust.
9.2.Kõik vaidlused kliendi ja E-butiigi vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Juhul kui kompromissile ei jõuta on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.

10.Privaatsustingimused


10.1. Klient annab selge ja teadliku nõusoleku teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.
10.2.Privaatsustingimused on täpsemalt lahti seletatud SIIN.

  • SWEDBANK
  • SEB
  • PayPal
  • Visa

Uus klient

Loo konto

Konto loomine võimaldab Teil kiiremini tellimusi sooritada, olla kursis oma tellimuse staatusega ja vaadata oma eelmisi tellimusi.

Jätka

Registreeritud kasutaja