ÜLDINFO
E-pood La Tene, veebiaadressiga www.latene.ee (edaspidi Veebipood) on
Must Kass OÜ loodud e-pood, mille vahendusel toimub toodete müük.
Veebipoe kasutustingimusi (edaspidi Tingimused) kohaldatakse kõikidele
õigussuhetele, toodete pakkumistele, tellimustele, müügitehingutele, mis
leiavad aset Veebipoe kasutaja ehk kliendi ja Veebipoe www.latene.ee
omaniku Must Kass OÜ (registrikood 12677535, Männiku tee 22, Muratsi küla, Saaremaa vald 93859 Eesti), vahel.
Lisaks Tingimustele reguleerivad Veebipoe kasutamise käigus tekkivaid õigussuhteid kehtivad Eesti Vabariigi õigusaktid.
Veebipood võib igal ajal tingimusi muuta. Muudatused avaldatakse
veebilehel www.latene.ee ja need jõustuvad koheselt peale avaldamist.
Veebipoodi kasutades ja selle vahendusel tellimust esitades nõustub
klient tellimuse vormistamisel Tingimustega, kinnitades seda vastava
märkega.
Kõik La Tene poodides ning Veebipoes müüdavad kristallid on naturaalsed.
Looduslikud poolvääriskivid, nendest tehtud ehted ja teised tooted
võivad seega olla oma välimuselt pragulised. Kristallide kasvamisel
tekivad erinevad praod ja jätkukohad, kuna need on saanud erinevat
survet nii maa sees olles kui ka nende töötlemisprotessis. Igasugused
ebakorrapärasused ja praod on poolvääriskivide loomulik osa ja need ei
ole defektid.
HINNAINFO
Veebipoe hinnad on toodud eurodes ning sisaldavad Eestis kehtivat käibemaksu.
Hinnad ei sisalda toote saatmiskulusid. Saatmiskulud kuvatakse Veebipoes
enne ostu sooritamist nii, et kliendil on võimalik nendega tutvuda ja
valida endale sobivaim.
Kui klient tellib toote väljastpoolt Euroopa Liitu, siis võivad tootele
kohalduda impordiga seotud kohustused ja tollimaksud, mis tasutakse
toote saabumisel sihtriiki. Sellised maksud tasub klient. Maksu- ja
tollipoliitika võib riigiti erineda, seetõttu soovitab Veebipood
kliendil tutvuda võimalike lisanduvate maksudega enne tellimuse
kinnitamist.
Veebipood võib igal ajal muuta Veebipoes nähtavaid hindu. Kõik
muudatused avaldatakse veebilehel www.latene.ee ning jõustuvad alates
avaldamise hetkest.
Kui kliendi tellimus on esitatud enne kui hinnamuudatus on avaldatud,
siis kohaldatakse kliendile hinda, mis kehtis ostu sooritamise hetkel.
KUIDAS TELLIDA
Tellimuse kinnitus on müügilepingu sõlmimist kinnitav dokument.
Tellimuse esitamiseks vali Veebipoest sobiv toode ja vajuta nupule “Lisa
ostukorvi”. Vajutades nupule “Ostukorv” saab ostukorvis olevaid tooteid
vaadata, koguseid muuta ja eemaldada. Samal lehel on võimalik sisestada
ka sooduskupongi kood, kinkekaardi kood, hinnata kohaletoimetamise
kulusid ning vaadata tellimuse koondsummat.
Seejärel klõpsa nupule “Vormista tellimus”.
Tellimust esitades on klient kohustatud sisestama järgnevad andmed: ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefon, aadress.
“Vormista tellimus” leheküljel tuleb valida kohaletoimetamise- ja
makseviis, samuti tuleb alati enne tellimuse kinnitamist üle kontrollida
ostukorvi sisu, telefoninumber, e-mail, kohaletoimetamise- ja makseviis
ning saatmise sihtkoht. Sellega tagatakse saadetise õigsus ja õigeaegne
tarne. Samuti on võimalik tellimusele lisada kommentaar.
Tellimuse eest on võimalik tasuda kas pangaülekandega (arve alusel),
pangalingi kaudu (SEB, Swedbank), kaardimaksega (VISA/Mastercard). Pangaülekandega tasumiseks vajalikud rekvisiidid leiate
e-mailile saadetud tellimuse kinnitusest.
Klikkides nupule “Kinnita tellimus” suunatakse klient maksma. Enne tellimuse kinnitamist peab klient nõustuma Tingimustega.
Tellimust ei panda enne makse laekumist teele.
Kui tellimuse maksumus ületab 50 eurot, siis saadab Veebipood tooted kliendile Eesti piires pakiautomaati postikuluta.
Kui toodete tellimisel tekib probleeme või küsimus, siis pöörduge meie
Veebipoe klienditeeninduse poole [email protected] või 58090152.
KLIENDIKS REGISTREERUMINE JA KASUTAJANA SISSE LOGIMINE
Kliendiks registreerumisel looge Veebipoe keskkonda oma konto, mis
võimaldab teil vaadata oma soovide nimekirja, tellimuste ajalugu,
tagastusi, tehinguid jne. Kliendikonto olemasolu võimaldab Veebipoe
klienditeenindusel probleemide korral lihtsamini ja kiiremini abistada
ning samuti saab eelmist tellimust võtta järgmise tellimuse aluseks.
Kliendiks registreerumiseks kliki Veebipoe kodulehel www.latene.ee
ülaserval “Minu konto” peal ning vali “Loo konto”. Sisestada tuleb
järgnevad andmed: ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress,
telefoninumber, aadress ning luua salasõna. Samuti on võimalik liituda
uudiskirjaga.
Kliendikonto olemasolu korral on võimalik sisse logida valides Veebipoe
kodulehe ülaservas “Minu konto” ning “Sisene”, kus tuleb sisestada
e-posti aadress ja parool.
Isikuandmete töötlemisele kohalduvad privaatsustingimused.
KOHALETOIMETAMINE
Veebipood toimetab tellimuse kliendini lähtudes tema poolt valitud kohaletoimetamise viisist.
Võimalikud kohaletoimetamise viisid on Itella Smartposti või Omniva
pakiautomaat.
Loe lähemalt kohaletoimetamise viisidest, aegadest ja maksumusest SIIT.
Veebipood saadab tellimusi üle maailma. Loe rohkem SIIT.
TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE
Kui klient soovib pärast tellimuse esitamist, mil kliendile ei ole
tellimust üle antud, tellimuse tühistada, siis kohustub klient
võimalikult kiiresti Veebipoe klienditeenindusele sellest teatama.
Pärast toodete kättesaamist on kliendil vastavalt Võlaõigusseadusele 14
päeva aega toodetega tutvuda. Juhul kui klient soovib tooteid tagastada,
kohustub klient tagastamisõiguse kasutamiseks viivitamatult (kuid mitte
hiljem kui 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist) võtma ühendust
Veebipoe klienditeenindusega ning tagastatava(d) toote/tooted peavad
olema rikkumata ja kasutamata.
Taganemise tähtaeg hakkab kulgema päevast, mil klient on saanud toote füüsiliselt enda valdusesse.
Tagastamisõigus ei kehti toodetele, mille puudused tulenevad toote väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.
Taganemisõigus puudub:
- kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada ja mis on tarnitud suletud pakendis, kuid mille pakend on kliendi poolt avatud;
- kaupadele, mis ei oleks peale pakendi avamist kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, näiteks kosmeetika, eeterlikud õlid, toidulisandud, supertoidusegud.
- kaupadele, mille pakendi mitte avamist või kauba mitte kasutamist ei ole Veebipoel võimalik tuvastada (nt tootel puudub foolium/kile korgi ümber);
- tootele, mis on valmistatud Ostja esitatud tingimuste kohaselt;
- tootele, mis on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii, et neid ei saa enam teineteisest eraldada;
- tootele, mida on kasutatud majandus- ja kutsetegevuse eesmärgil.
Toote tagastamiseks võib avalduse esitada e-posti aadressil
[email protected]. Taganemisteates peab olema kliendi ees- ja
perekonnanimi, tellimuse number ja kuupäev, maksekorralduse koopia ning
tagastuse põhjus.
Tagastatud kauba eest kantakse raha samale arvelduskontole, mida
kasutati kauba eest tasumisel. Veebipood kannab raha kontole 14 päeva
jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest.
Makstud saatekulusid ei tagastata ning saatmisega seotud kulutusi ei
kompenseerita. Klient kohustub kandma toote tagastamiskulud, välja
arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud kliendi
tellimusele.
PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS JA NÕUETELE MITTEVASTAVATE TOODETE TAGASTAMINE
Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on ostjal õigus pretensioone esitada kahe aasta
jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul
tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise
momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab ostja kahe kuu jooksul
teavitama Veebipoe klienditeenindust e-kirja teel järgneva infoga:
1. kliendi nimi ja kontaktandmed;
2. kaebuse esitamise kuupäev;
3. tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage fotod;
4. Must Kass OÜ-le esitatav nõue;
5. tellimuse number;
6. maksekorralduse koopia.
Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt kahe kuu jooksul peale
defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise
korral kaotab klient õiguse nõuda Must Kass OÜ-lt tasuta toote,
parandamist või kauba vahetamist.
Must Kass OÜ ei vastuta:
1. kliendi süül või hoolimatusest toote kahjustamise eest;
2. defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;
3. toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on kliendil õigus nõuda
varuosi, toote asendamist nõuetele vastava toote vastu või taganeda
tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Veebipoe kulul.
Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest
tasutud summa koos transpordi maksumusega kliendi poolt näidatud
pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise
ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.
Veebipood jätab endale õiguse lepingu lõpetamiseks juhul kui kliendi
poolt tellitud toode telliti hetkel mil e-poes esines tüpograafiline
viga toote hinna osas. Kui leping lõpetatakse, siis teavitatakse klienti
sellest e-posti teel ja kliendile tagastatakse raha esimesel
võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates toote
tellimusest.
VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD
Pooled vabanevad lepingust tulenevate ja sellega seotud kohustuste
täitmisest osaliselt või täielikult, kui seda takistab vääramatu jõud,
kusjuures pooled on kohustatud rakendama kõiki meetmeid, et ära hoida
teisele poolele kahju tekitamine ja tagada võimalikult suures ulatuses
lepingu täitmine. Vääramatu jõu esinemine peab olema tõendatud selle
poole poolt, kes soovib viidata nimetatud asjaoludele kui alusele, et
vabaneda seadusest tulenevast ja/või lepingus sätestatud vastutus endale
lepinguga võetud kohustuste mittetäitmist või mittevastava täitmise
eest. Vääramatuks jõuks ei ole lepingu tähenduses poole majandusliku
olukorra muutus, halvad ilmastikuolud, hinnatõus, puhkus, pankrot ega ka
pankrotihoiatus või hagi tagamine.
Veebipoe igasugune vastutus on piiratud toote maksumusega.
Lingid, mis viivad Veebipoest teistele veebilehekülgedele ei ole
Veebipoe kontrolli all ning Veebipood ei vastuta mistahes kahjude eest,
mis võivad tekkida seoses vastavate linkide kasutamisega.
KOHALDATAV ÕIGUS
Tingimustele kohaldatakse Eesti õigust.
Kõik vaidlused kliendi ja Veebipoe vahel lahendatakse läbirääkimiste
teel. Juhul, kui kompromissile ei jõuta on kliendil õigus pöörduda
Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.
PRIVAATSUSTINGIMUSED
Klient annab selge ja teadliku nõusoleku teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.
Privaatsustingimused on täpsemalt lahti seletatud SIIN.
COPYRIGHT © 2018 All Rights Reserved by Must Kass OÜ
Copyright tähendab, et teil ei ole õigust kasutada meie tekste ega pilte
ilma meie käest luba küsimata ning neid oma nimega esitada. Kui selleks
on soov, siis tuleb meiega isiklikult ühendust võtta ja selleks luba
saada.