Menüü
Ostukorv

Tingimused

ÜLDINFO

E-pood La Tene, veebiaadressiga www.latene.ee (edaspidi Veebipood) on Must Kass OÜ loodud e-pood, mille vahendusel toimub toodete müük.

Veebipoe kasutustingimusi (edaspidi Tingimused) kohaldatakse kõikidele õigussuhetele, toodete pakkumistele, tellimustele, müügitehingutele, mis leiavad aset Veebipoe kasutaja ehk kliendi ja Veebipoe www.latene.ee omaniku Must Kass OÜ (registrikood 12677535, Kadaka talu, Muratsi küla, Saaremaa vald 93859 Eesti), vahel.


Lisaks Tingimustele reguleerivad Veebipoe kasutamise käigus tekkivaid õigussuhteid kehtivad Eesti Vabariigi õigusaktid.

Veebipood võib igal ajal tingimusi muuta. Muudatused avaldatakse veebilehel www.latene.ee ja need jõustuvad koheselt peale avaldamist. Veebipoodi kasutades ja selle vahendusel tellimust esitades nõustub klient tellimuse vormistamisel Tingimustega, kinnitades seda vastava märkega.

Kõik La Tene poodides ning Veebipoes müüdavad kristallid on naturaalsed. Looduslikud poolvääriskivid, nendest tehtud ehted ja teised tooted võivad seega olla oma välimuselt pragulised. Kristallide kasvamisel tekivad erinevad praod ja jätkukohad, kuna need on saanud erinevat survet nii maa sees olles kui ka nende töötlemisprotessis. Igasugused ebakorrapärasused ja praod on poolvääriskivide loomulik osa ja need ei ole defektid.

HINNAINFO

Veebipoe hinnad on toodud eurodes ning sisaldavad Eestis kehtivat käibemaksu.

Hinnad ei sisalda toote saatmiskulusid. Saatmiskulud kuvatakse Veebipoes enne ostu sooritamist nii, et kliendil on võimalik nendega tutvuda ja valida endale sobivaim.

Kui klient tellib toote väljastpoolt Euroopa Liitu, siis võivad tootele kohalduda impordiga seotud kohustused ja tollimaksud, mis tasutakse toote saabumisel sihtriiki. Sellised maksud tasub klient. Maksu- ja tollipoliitika võib riigiti erineda, seetõttu soovitab Veebipood kliendil tutvuda võimalike lisanduvate maksudega enne tellimuse kinnitamist.

Veebipood võib igal ajal muuta Veebipoes nähtavaid hindu. Kõik muudatused avaldatakse veebilehel www.latene.ee ning jõustuvad alates avaldamise hetkest.

Kui kliendi tellimus on esitatud enne kui hinnamuudatus on avaldatud, siis kohaldatakse kliendile hinda, mis kehtis ostu sooritamise hetkel.

KUIDAS TELLIDA

Tellimuse kinnitus on müügilepingu sõlmimist kinnitav dokument.

Tellimuse esitamiseks vali Veebipoest sobiv toode ja vajuta nupule “Lisa ostukorvi”. Vajutades nupule “Ostukorv” saab ostukorvis olevaid tooteid vaadata, koguseid muuta ja eemaldada. Samal lehel on võimalik sisestada ka sooduskupongi kood, kinkekaardi kood, hinnata kohaletoimetamise kulusid ning vaadata tellimuse koondsummat.

Seejärel klõpsa nupule “Vormista tellimus”.

Tellimust esitades on klient kohustatud sisestama järgnevad andmed: ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefon, aadress.

“Vormista tellimus” leheküljel tuleb valida kohaletoimetamise- ja makseviis, samuti tuleb alati enne tellimuse kinnitamist üle kontrollida ostukorvi sisu, telefoninumber, e-mail, kohaletoimetamise- ja makseviis ning saatmise sihtkoht. Sellega tagatakse saadetise õigsus ja õigeaegne tarne. Samuti on võimalik tellimusele lisada kommentaar.

Tellimuse eest on võimalik tasuda kas pangaülekandega (arve alusel), pangalingi kaudu (SEB, Swedbank), kaardimaksega (VISA/Mastercard), PayPaliga. Pangaülekandega tasumiseks vajalikud rekvisiidid leiate e-mailile saadetud tellimuse kinnitusest.

Klikkides nupule “Kinnita tellimus” suunatakse klient maksma. Enne tellimuse kinnitamist peab klient nõustuma Tingimustega.

Tellimust ei panda enne makse laekumist teele.

Kui tellimuse maksumus ületab 50 eurot, siis saadab Veebipood tooted kliendile Eesti piires pakiautomaati postikuluta.

Kui toodete tellimisel tekib probleeme või küsimus, siis pöörduge meie Veebipoe klienditeeninduse poole [email protected] või 5578186.

KLIENDIKS REGISTREERUMINE JA KASUTAJANA SISSE LOGIMINE

Kliendiks registreerumisel looge Veebipoe keskkonda oma konto, mis võimaldab teil vaadata oma soovide nimekirja, tellimuste ajalugu, tagastusi, tehinguid jne. Kliendikonto olemasolu võimaldab Veebipoe klienditeenindusel probleemide korral lihtsamini ja kiiremini abistada ning samuti saab eelmist tellimust võtta järgmise tellimuse aluseks.

Kliendiks registreerumiseks kliki Veebipoe kodulehel www.latene.ee ülaserval “Minu konto” peal ning vali “Loo konto”. Sisestada tuleb järgnevad andmed: ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoninumber, aadress ning luua salasõna. Samuti on võimalik liituda uudiskirjaga.

Kliendikonto olemasolu korral on võimalik sisse logida valides Veebipoe kodulehe ülaservas “Minu konto” ning “Sisene”, kus tuleb sisestada e-posti aadress ja parool.

Isikuandmete töötlemisele kohalduvad privaatsustingimused.

KOHALETOIMETAMINE

Veebipood toimetab tellimuse kliendini lähtudes tema poolt valitud kohaletoimetamise viisist.

Võimalikud kohaletoimetamise viisid on Itella Smartposti või Omniva pakiautomaat ning samuti on võimalik tellimusele järele tulla meie Kuressaare Auriga keskuse (Tallinna 88) või Tallinna (Tartu mnt 50a) poodidesse.

Loe lähemalt kohaletoimetamise viisidest, aegadest ja maksumusest SIIT (link).

Veebipood saadab tellimusi üle maailma. Loe rohkem SIIT (link).

TAGANEMISÕIGUS, TOODETE TAGASTAMINE JA VAHETAMINE

Kui klient soovib pärast tellimuse esitamist, mil kliendile ei ole tellimust üle antud, tellimuse tühistada, siis kohustub klient võimalikult kiiresti Veebipoe klienditeenindusele sellest teatama.

Pärast toodete kättesaamist on kliendil vastavalt Võlaõigusseadusele 14 päeva aega toodetega tutvuda. Juhul kui klient soovib tooteid tagastada, kohustub klient tagastamisõiguse kasutamiseks viivitamatult (kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast kauba kättesaamist) võtma ühendust Veebipoe klienditeenindusega ning tagastatava(d) toote/tooted peavad olema rikkumata ja kasutamata.

Taganemise tähtaeg hakkab kulgema päevast, mil klient on saanud toote füüsiliselt enda valdusesse.

Tagastamisõigus ei kehti toodetele, mille puudused tulenevad toote väärast kasutamisest või normaalsest kulumisest.

Taganemisõigus puudub:

- kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada ja mis on tarnitud suletud pakendis, kuid mille pakend on kliendi poolt avatud;

- kaupadele, mis ei oleks peale pakendi avamist kõlblikud tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, näiteks kosmeetika, eeterlikud õlid, toidulisandud, supertoidusegud.

- kaupadele, mille pakendi mitte avamist või kauba mitte kasutamist ei ole Veebipoel võimalik tuvastada (nt tootel puudub foolium/kile korgi ümber);

- tootele, mis on valmistatud Ostja esitatud tingimuste kohaselt;

- tootele, mis on segatud või ühendatud mingi teise toote või kaubaga, nii, et neid ei saa enam teineteisest eraldada;

- tootele, mida on kasutatud majandus-ja kutsetegevuse eesmärgil.

Toote tagastamiseks tuleb täita toote tagastamise vorm Veebipoe kodulehel SIIN.

Toote tagastamiseks võib avalduse esitada ka e-posti aadressil [email protected]. Taganemisteates peab olema kliendi ees- ja perekonnanimi, tellimuse number ja kuupäev, maksekorralduse koopia ning tagastuse põhjus.

Tagastatud kauba eest kantakse raha samale arvelduskontole, mida kasutati kauba eest tasumisel. Veebipood kannab raha kontole 14 päeva jooksul alates tagastatud kauba kättesaamisest.

Makstud saatekulusid ei tagastata ning saatmisega seotud kulutusi ei kompenseerita. Klient kohustub kandma toote tagastamiskulud, välja arvatud juhul kui tagastamisele kuuluv toode ei vastanud kliendi tellimusele.

PRETENSIOONI ESITAMISE ÕIGUS JA NÕUETELE MITTEVASTAVATE TOODETE TAGASTAMINE


Vastavalt VÕS § 218 lg 2 on ostjal õigus pretensioone esitada kahe aasta jooksul alates kauba kättesaamisest. Sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas toote ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

Toote nõuetele mittevastavuse ilmnemisel peab ostja kahe kuu jooksul teavitama Veebipoe klienditeenindust e-kirja teel järgneva infoga:

               1. kliendi nimi ja kontaktandmed;

               2. kaebuse esitamise kuupäev;

               3. tootel ilmnenud defekt, võimalusel lisage fotod;

               4. Must Kass OÜ-le esitatav nõue;

               5. tellimuse number;

               6. maksekorralduse koopia.

Vastav avaldus peab olema saadetud hiljemalt kahe kuu jooksul peale defekti ilmnemist. Nimetatud tähtaja mõjuva põhjuseta järgimata jätmise korral kaotab klient õiguse nõuda Must Kass OÜ-lt tasuta toote, parandamist või kauba vahetamist.

 Must Kass OÜ ei vastuta:

               1. kliendi süül või hoolimatusest toote kahjustamise eest;

               2. defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel;

               3. toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korral on kliendil õigus nõuda varuosi, toote asendamist nõuetele vastava toote vastu või taganeda tellimusest ja tagastada nõuetele mittevastav toode Veebipoe kulul.

Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa koos transpordi maksumusega kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.

Veebipood jätab endale õiguse lepingu lõpetamiseks juhul kui kliendi poolt tellitud toode telliti hetkel mil e-poes esines tüpograafiline viga toote hinna osas. Kui leping lõpetatakse, siis teavitatakse klienti sellest e-posti teel ja kliendile tagastatakse raha esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul alates toote tellimusest.

VASTUTUS JA VÄÄRAMATU JÕUD

Pooled vabanevad lepingust tulenevate ja sellega seotud kohustuste täitmisest osaliselt või täielikult, kui seda takistab vääramatu jõud, kusjuures pooled on kohustatud rakendama kõiki meetmeid, et ära hoida teisele poolele kahju tekitamine ja tagada võimalikult suures ulatuses lepingu täitmine. Vääramatu jõu esinemine peab olema tõendatud selle poole poolt, kes soovib viidata nimetatud asjaoludele kui alusele, et vabaneda seadusest tulenevast ja/või lepingus sätestatud vastutus endale lepinguga võetud kohustuste mittetäitmist või mittevastava täitmise eest. Vääramatuks jõuks ei ole lepingu tähenduses poole majandusliku olukorra muutus, halvad ilmastikuolud, hinnatõus, puhkus, pankrot ega ka pankrotihoiatus või hagi tagamine.

Veebipoe igasugune vastutus on piiratud toote maksumusega.

Lingid, mis viivad Veebipoest teistele veebilehekülgedele ei ole Veebipoe kontrolli all ning Veebipood ei vastuta mistahes kahjude eest, mis võivad tekkida seoses vastavate linkide kasutamisega.

KOHALDATAV ÕIGUS

Tingimustele kohaldatakse Eesti õigust.

Kõik vaidlused kliendi ja Veebipoe vahel lahendatakse läbirääkimiste teel. Juhul, kui kompromissile ei jõuta on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.

PRIVAATSUSTINGIMUSED

Klient annab selge ja teadliku nõusoleku teenuse osutajale enda isikuandmete töötlemiseks.

Privaatsustingimused on täpsemalt lahti seletatud SIIN (link).

COPYRIGHT © 2018 All Rights Reserved by Must Kass OÜ

Copyright tähendab, et teil ei ole õigust kasutada meie tekste ega pilte ilma meie käest luba küsimata ning neid oma nimega esitada. Kui selleks on soov, siis tuleb meiega isiklikult ühendust võtta ja selleks luba saada.

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid.